Via het klantportaal kun je digitaal snelle communicatie en korte lijnen met je klanten creëren.
KLANTPORTAAL
Dashboard overzicht
Je klanten kunnen via het klantportaal alle belangrijke informatie bekijken, zoals het rooster, de rapportages en facturen.
KLANTPORTAAL
Objecten
Je klanten kunnen verschillende objecten toevoegen waar schoongemaakt kan worden.
Voeg contactgegevens toe
In één overzicht alle objecten
KLANTPORTAAL
Werkaanvragen
Via het klantportaal kan je klant eenvoudig en snel een nieuwe werkaanvraag indienen.
1
Klant dient werkaanvraag in
Je klant dient een werkaanvraag in via het portaal.
2
Werkaanvraag beoordelen
Jij kan vervolgens, bijvoorbeeld samen met de planner, beoordelen of en wanneer je de opdracht kunt uitzetten.
3
Werkaanvraag wordt planning blauwdruk
De aanvraag wordt als een voorlopige planning opgeslagen, waarna de planner medewerkers kan inplannen.
KLANTPORTAAL
Rooster
Via het klantportaal kan je klant inzien wanneer jouw medewekers op locatie zijn om schoonmaakwerk uit te voeren.
KLANTPORTAAL
Toegang klanten
Je kunt je klanten toegang geven om allerlei belangrijke zaken in te zien. Hierdoor hebben zij altijd en overal inzicht, wat ten goede komt aan de klanttevredenheid.
Budgetten inzien
Bij budgetten kan jouw klant precies zien of het door hun gestelde budget wordt gehaald.
Facturen inzien
Je klanten kunnen precies zien welke facturen er zijn betaald en welke nog openstaan.
Objecten inzien
Bij objecten kunnen je klanten zien welke objecten er worden schoongemaakt.
Rapportage inzien
Door middel van de rapportages kan jouw klant informatie inzien over de diensten.
Rooster inzien
Aan de hand van het rooster kunnen je klanten zien wanneer jouw medewerkers komen schoonmaken.
Werkaanvragen inzien
Je klanten kunnen hun ingediende werkaanvragen inzien, inclusief de status ervan.
KLANTPORTAAL
Facturen
Geef je klanten een duidelijk overzicht van de betaalde en openstaande facturen.
Alles in één overzicht
Alle facturen staan in één overzicht en zijn op die manier gemakkelijk te bekijken. Dit geeft jouw klanten rust.
Details van de factuur
Je klanten kunnen doorklikken op een factuur en de details bekijken, waardoor er geen onduidelijkheden ontstaan.
"Meer weten over de mogelijkheden van Facil-IT voor jouw schoonmaakbedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op!"
We waarderen uw privacy
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.
Toestemmingsvoorkeuren aanpassen
We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder de relevante toestemmingscategorie hieronder.
De cookies die zijn gecategoriseerd als ‘Noodzakelijk’ worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfuncties van de site.
Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.
Voorkeur
Voorkeur cookies helpen bepaalde voorkeuren uit te voeren.
Functioneel
Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Analytics
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Presentatie
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Advertentie
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.