Automatiseer veel administratieve processen door alle klantgegevens op één plek op te slaan.
CRM
Contracten
Beheer al jouw contracten in Facil-IT en automatiseer je facturatie.
Maak een contract aan
Maak eenvoudig contracten aan waarin je alle klantafspraken meeneemt.
Tarieven instellen
De tarieven kun je per klant en per type dienst instellen.
Concept facturen
Vanuit de klantcontracten worden er automatisch concept facturen gemaakt.
CRM
Contactpersoon
Registreer de contactpersonen van een project. De gegevens van deze contactpersonen worden gebruikt om rapportages en facturen naar te sturen. Dit kun je helemaal zelf instellen.
CRM
De voordelen van alle klantinformatie op één centrale plek
Het implementeren van CRM in je organisatie biedt veel voordelen.
Continue kwaliteitsverbetering
Hogere klanttevredenheid
Beter inzicht in het gedrag van je klanten
Optimale klantinteractie
Grip op je klantrelaties
Efficiënter samenwerken tussen afdelingen
Meer winst
"Maak notities om gesprekken met je klant vast te leggen."
CRM
Werkaanvragen
Klanten kunnen werkaanvragen indienen en jij kunt deze beoordelen en toevoegen als een blauwdruk planning.
1
Klant dient werkaanvraag in
De klant kan eenvoudig een werkaanvraag indienen voor schoonmaakwerk.
2
Werkaanvraag beoordelen
De aanvraag komt binnen en jij kunt, bijvoorbeeld samen met de planner, beoordelen of en wanneer je de opdracht kunt uitzetten.
3
Werkaanvraag wordt planning blauwdruk
De aanvraag wordt als een voorlopige planning opgeslagen, waarna de planner medewerkers kan inplannen.
"Meer weten over de mogelijkheden van Facil-IT voor jouw schoonmaakbedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op!"
We waarderen uw privacy
We gebruiken cookies om uw browse-ervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en ons verkeer te analyseren. Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.
Toestemmingsvoorkeuren aanpassen
We gebruiken cookies om u te helpen efficiënt te navigeren en bepaalde functies uit te voeren. U vindt gedetailleerde informatie over alle cookies onder de relevante toestemmingscategorie hieronder.
De cookies die zijn gecategoriseerd als ‘Noodzakelijk’ worden in uw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor het inschakelen van de basisfuncties van de site.
Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.
Voorkeur
Voorkeur cookies helpen bepaalde voorkeuren uit te voeren.
Functioneel
Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Analytics
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Presentatie
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Advertentie
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.